Výsledkem focení bude pochopitelně plakát, který se pro fanoušky v těchto dnech připravuje. "Tiskovin, které pro naše příznivce chystáme, bude ale více. Již brzy budeme informovat o jedné novince, která jakožto vánoční dárek jistě mnohé velmi potěší. Na své si přijdou také uživatelé sociální sítě instagram," prozradil tiskový mluvčí klubu Lukáš Jůdl.
Díky dlouholeté spolupráci s reklamní agenturou Halo (ZDE můžete navštívit její webové stránky) vznikly na zimním stadionu reklamní plochy Kauflandu. Fanoušci si jich mohou všimnout nejen na mantinelech, vchodech či webu, ale také na billboardu u příjezdové cesty na ČEZ stadion.
Logo společnosti Kaufland nechybí ani na ledové ploše, rolbě či dresech mládežnických týmů. "Jak jsme avizovali, obchodní řetězec nebude jen generálním partnerem A-týmu, ale také celé kladenské mládeže," dodal Jůdl.