neděle 17.4.2022
Kladno
Jihlava
6:4
 pondělí 18.4.2022
Kladno
Jihlava
4:1
 čtvrtek 21.4.2022
Jihlava
Kladno
5:3
 pátek 22.4.2022
Jihlava
Kladno
2:7
 pondělí 25.4.2022
Kladno
Jihlava
6:3
 čtvrtek 11.8.2022
Kladno
Sparta
17:00
 čtvrtek 18.8.2022
Poprad
Kladno
18:00
 sobota 20.8.2022
Banská Bystrica
Kladno
13:30
 neděle 21.8.2022
Neznámý
Kladno
 
 čtvrtek 25.8.2022
Kladno
Karlovy Vary
18:00
Obrázek
Klub

Ledová klapka 2022: Rytíři ovládli hlasování fanoušků, obě videa pak brala celkové stříbro!

20. 6. 2022 od Klub
Rytíři slaví dvě druhá místa v anketě Ledová klapka 2022. Odborná porota o nich rozhodla na základě videí, která soutěžila o prestižní ocenění a hodnotné ceny. V samostatné kategorii, ve které hlasovali hokejoví fanoušci, Kladno s videem k Jágrově 50. narozeninám navíc celkově vyhráli.

Výroční pátý ročník ankety, která hledá nejlepší česká hokejová videa, zná své vítěze. Členové odborné poroty i fanoušci vybrali nejlépe zpracovaná videa z hokejové sezony 2021/2022. Soutěžilo se ve třech kategoriích, kde porota vybrala vždy tři nejlepší. Kladno přihlásilo dvě videa a obě brala druhé místo.

Porota rozhodovala v tomto složení: Tomáš Janča (Brand and Marketing Consultant), Petr Nitsche (vedoucí hokejového oddělení BPA sport marketing a.s.), Jana Niklová (moderátorka-reportérka České televize), Radek Macháček (projektový manažer Hokejka TV) a Jan Homolka (šéf hokejové redakce O2 TV Sport).

Kategorie propagačních videí

1. místo: Promo video projektu Sparta vzdává HOLD2022 (HC Sparta Praha)
2. místo: Intro video 2022 (Rytíři Kladno)
3. místo: Halloween 21 (Bílí Tygři Liberec)

Kategorie reportážních videí

1. místo: Kraj (Piráti Chomutov)
2. místo: Jaromír Jágr 50 (Rytíři Kladno)
3. místo: Aftermovie sparťanské sezony 2021-22 (HC Sparta Praha)

Hlasování diváků ovládli Rytíři

Dalších téměř 2000 hlasů fanoušků rozhodlo, které video získalo nejvíce sympatií u diváků. V této samostatné kategorii to byli Rytíři Kladno s videem k padesátým narozeninám Jaromíra Jágra, které se umístilo druhé ve výše uvedené kategorii reportážních videí. 

Rytíři za videa obdrží od společnosti BPA sport marketing a.s. (pořadatel ankety) trofeje a také poukaz na nákup audio/video zařízení či příslušenství v celkové hodnotě 20 000 Kč. "Moc si toho vážíme. Marketing a PR děláme v klubu v mini týmu a tato ocenění jsou pro nás odměnou za práci, které se snažíme dávat maximum i přes naše skromné podmínky. Díky této výhře můžeme zase více investovat do techniky, kterou se snažíme stále vylepšovat, aby výstupy pro naše fanoušky byly co nejlepší," říká Lukáš Jůdl, PR manažer a tiskový mluvčí Rytířů.

Za pět let konání Ledové klapky tak získalo kladenské mužstvo další ceny v této anketě. V roce 2019 Rytíři anketu reportážních videí dokonce ovládli, když soutěžili s videem „Pocta mistrům“ zachycující slavnostní ceremoniál s prvními kladenskými šampiony z roku 1959.

Děkujeme všem, kteří Rytířům k umístění pomohli!

INSTAGRAM FEED

#kladynko SLEDOVAT NA INSTAGRAMU